All-American Ads 1900-1919
Provides a pictorial tour of advertisements from the early twentieth century, including categories such as automobiles, travel, interiors, entertainment, fashion, alcohol, business, consumer products, and food and beverages.
Kниги от същия жанр
-
Момчил юнакпечатна: 12.00 лв. -
Англичаните: Портрет на един народпечатна: 15.00 лв. -
Mendelsohnпечатна: 15.95 лв. -
The End of the Affairпечатна: 16.90 лв. -
We Will All Go Down Fighting to the Endпечатна: 11.90 лв. -
The Language Instinctпечатна: 24.00 лв. -
Advertising for People Who Dont Like Advertisingпечатна: 44.90 лв. -
Ключът на Сарапечатна: 14.00 лв. -
The Gentleman in the Parlourпечатна: 18.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Taschen
Категория:
English Language Books
,
Книги
Страници: 512
ISBN: 9783822825129
Баркод: 9783822825129
Тегло: 2.40 кг.
Размер: 20.50x26.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.