Логистика

Логистика

  • Абонамент за 1 Година: 30.00 лв.
    (10 броя. Спестявате 25% от цената на брой )
  • Защита: Adobe DRM
  • Как да купя е-списание? Виж
Файлът е съвместим за четене на всички съвременни електронни четци за книги с eInk екран, таблети с операционна система Android, Windows и iPad. На персонални компютри с Windows и Apple Mac.

Четенето не е възможно на моделите Kindle с eInk екран, защото Amazon.com не поддържат съвместимост с тази технология.

Известно изключение има за таблети Kindle Fire, на които може да бъде инсталиран софтуера BlueFire reader, а кратко ръководство може да прочетете тук.

Списание ЛОГИСТИКА (издава се от 2005 г.) цели да свърже тези, които предлагат логистични услуги, с онези, на които те са необходими.

Списание ЛОГИСТИКА разглежда спедиция, складиране, опаковане, дистрибуция, транспорт, оптимизация, информатика, теория и практика и съдържа: принципи и методи на изграждане на логистични вериги; управление на вътрешнофирмените и външни материални потоци; складово стопанство, снабдяване, технология на обработка на товари; опаковане, дистрибуция, рециклиране; транспортно-спедиторско обслужване и критерии за неговата оценка; управление на качеството; информационни технологии в логистиката; представяния на фирми, предлагащи спедиторски и логистични услуги, примери за организирана логистика в български фирми (търговски вериги, производствени звена); чуждестранен опит и новости в бранша; обзори по теми като например подемна техника за складове, телематика и др.; новини – нови услуги, новооткрити у нас складове и логистични комплекси, новости в българското и международно законодателство, засягащи аспекти на логистиката.

Информацията, която списанието предоставя на своите читатели, се допълва от сайтa www.logistika.bg, чието съдържание се обновява ежедневно с кратки актуални новини.


Новия брой "Логистика - брой 3/2018"


Новият брой на сп. ЛОГИСТИКА – бр. 3 / април 2018

 
„Ние сме сплотен екип от професионалисти, като държим изключително много на комуникацията помежду си, за да удовлетворим нуждите на своите клиенти. Това, което ни кара да запеем We are the champions, е намирането на иновативния подход и правилните идеи към всеки отделен проект“, казва в интервю за  сп. Логистика Крум Дончев, мениджър „Продажби и маркетинг“ в GEFCO България. В него той отговаря на много въпроси – за това, как се изгражда мрежа от комуникации с клиентите; как се раждат иновациите; какво превръща един екип в отбор, готов за победи.
Жп операторът ПИМК Рейл, дъщерна фирма на най-големия български автомобилен превозвач ПИМК, пусна редовен блок влак от Пловдив до терминала в Черкезкьой, Турция. Това е само първият от поредицата блок влакове, които фирмата планира.
Сред инвеститорите край Костинброд се откроява производствено-логистичният комплекс на Ролпласт – компания, която започва бизнеса се през 2000 г. с производството на ролетни щори, след това добавя прозорци, а на по-късен етап - стъклопакети. За амбициите на компанията да покори пазарите на Западна Европа, разказва Светлин Николчев, управител на Ролпласт Груп.
 
В брой 3 / 2018 на сп. ЛОГИСТИКА може да прочетете още:
 
Кастамону България планира да утрои производството - Завод близо до суровините дава възможност за бърза логистика
Свободна зона – Русе изгражда модерни съоръжения - Компанията отбеляза своята 30-годишнина и заяви плановете си за ново разширение
No face, No name, No number - Настъпва нова ера за документацията на фирмите
Световен ръст в търсенето на транспортни услуги - Доклад на Coface разглежда случващото се в транспортния сектор и очертава тенденции
Фирми обвиняват БДЖ в нагласена поръчка - Процедурите са напълно прозрачни – реагираха от Министерството на транспорта
Логистикът е като въжеиграч, жонглиращ със стъклени предмети - Георги Христов, член на Борда на съветниците към катедра „Логистика“ на УНСС
Веригата на доставки се насочва към еластичната логистика - Новите технологии разрушават старите модели на мислене и поведение
10-те най-важни умения на логистичния лидер
Сандвичите – логистика на място - Ако не си там, където е клиентът, той няма да те потърси сам
Пътешествие към успеха - Повече маркетинг и по-малко ИТ имаше на петата Salesforce CRM конференция
Автономни, но не съвсем - Производителите на автомобили ще се превърнат в доставчици на услуги
Комбинираното зарядно на Jungheinrich
Модерният волан EASY Drive на STILL
MULTIplus – по-ефективните стелажи
Гигантът MK140 на LIEBHERR
Witron направи решение 2 в 1
Jungheinrich разшири централния склад на Keller
TERGO UHD – за интензивна употреба в логистиката и индустрията
Модерните странични товарачи на Baumann
Литиево-йонните батерии на ЕР Equipment
Cobot – роботът, който увеличава заетостта
Нови тризнаци от Peugeot, Citroën и Opel/Vauxhall
Събития, Конкурси