Черна книга на търговските марки
Тази книга ще ви разгневи! Adidas, Nike, McDonald"s, Siemens, Shell... най-известните и най-любимите търговски марки печелят от експлоатация, детски труд, войни и разрушаване на околната среда. „Черната книга на търговските марки“ разкрива безскрупулните машинации на международните концерни, разголва имиджа на бляскавия живот, критикува корумпираните правителства и показва любовната прегръдка между глобалния бизнес и политиката. Тя е стандарт за критично настроения потребител! „Книгата едва ли ще остане без отзвук. Тя атакува най-слабото място на концерните: тяхната репутация.“ - Der Spiegel „Документален трилър, който човек не оставя и не забравя толкова бързо.“ - Германското национално радио „Политическият консуматор е спящ гигант. Книгата на Вернер и Вайс показва как можем да го събудим.“ - Улрих Бек „Това, което постига тази книга, трябва да се превърне в стандарт за всяко демократично общество.“ - Frankfurter Rundschau
Kниги от същия жанр
-
Който има колеги, не се нуждае от враговепечатна: 10.00 лв. -
Неканоничният Вазовпечатна: 10.00 лв. -
Силвенапечатна: 14.00 лв. -
Ръководство по инвестициипечатна: 16.00 лв. -
The Holcroft Covenantпечатна: 13.90 лв. -
Наказателно правопечатна: 22.00 лв. -
Избрани книги: Спящата кукла; Добра година; Прощално писмо; По чужда заповедпечатна: 30.00 лв. -
Духовна психология - 12 основни житейски урокапечатна: 11.00 лв. -
Власт и убеждение в късната античностпечатна: 8.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.