Черна книга на търговските марки
Тази книга ще ви разгневи! Adidas, Nike, McDonald"s, Siemens, Shell... най-известните и най-любимите търговски марки печелят от експлоатация, детски труд, войни и разрушаване на околната среда. „Черната книга на търговските марки“ разкрива безскрупулните машинации на международните концерни, разголва имиджа на бляскавия живот, критикува корумпираните правителства и показва любовната прегръдка между глобалния бизнес и политиката. Тя е стандарт за критично настроения потребител! „Книгата едва ли ще остане без отзвук. Тя атакува най-слабото място на концерните: тяхната репутация.“ - Der Spiegel „Документален трилър, който човек не оставя и не забравя толкова бързо.“ - Германското национално радио „Политическият консуматор е спящ гигант. Книгата на Вернер и Вайс показва как можем да го събудим.“ - Улрих Бек „Това, което постига тази книга, трябва да се превърне в стандарт за всяко демократично общество.“ - Frankfurter Rundschau
Kниги от същия жанр
-
Записки 1970 - 1993печатна: 9.00 лв. -
Най-щастливото детепечатна: 18.00 лв. -
Илюстрираните правила на голфа 2012-2015печатна: 5.00 лв. -
Тракийските посланияпечатна: 19.00 лв. -
Екатерина Йосифова в българската литература и културапечатна: 7.00 лв. -
Богатството на народите на Адам Смитпечатна: 8.00 лв. -
Yu-Gi-Oh!: Duelist v. 6печатна: 11.90 лв. -
Градина без отровипечатна: 4.00 лв. -
Българският Уолстрийтпечатна: 15.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.