Черна книга на търговските марки
Тази книга ще ви разгневи! Adidas, Nike, McDonald"s, Siemens, Shell... най-известните и най-любимите търговски марки печелят от експлоатация, детски труд, войни и разрушаване на околната среда. „Черната книга на търговските марки“ разкрива безскрупулните машинации на международните концерни, разголва имиджа на бляскавия живот, критикува корумпираните правителства и показва любовната прегръдка между глобалния бизнес и политиката. Тя е стандарт за критично настроения потребител! „Книгата едва ли ще остане без отзвук. Тя атакува най-слабото място на концерните: тяхната репутация.“ - Der Spiegel „Документален трилър, който човек не оставя и не забравя толкова бързо.“ - Германското национално радио „Политическият консуматор е спящ гигант. Книгата на Вернер и Вайс показва как можем да го събудим.“ - Улрих Бек „Това, което постига тази книга, трябва да се превърне в стандарт за всяко демократично общество.“ - Frankfurter Rundschau
Kниги от същия жанр
-
Изцяло ново мисленепечатна: 14.00 лв. -
Мисълта на Фройд - величие и ограниченияпечатна: 7.00 лв. -
The Standпечатна: 16.90 лв. -
Ракии и вина: Грешки, слабости и пропуски в производствотопечатна: 4.00 лв. -
Животът на Исус Христоспечатна: 14.99 лв. -
Илия Павлов: Шеметна съдбапечатна: 19.00 лв. -
Нарушете всички правила: какво по-различно правят добрите мениджъри?печатна: 14.50 лв. -
Иновационното развитие на страните от Източна Азияпечатна: 10.00 лв. -
Закон за националната агенция за приходитепечатна: 2.99 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.