Черна книга на търговските марки
Тази книга ще ви разгневи! Adidas, Nike, McDonald"s, Siemens, Shell... най-известните и най-любимите търговски марки печелят от експлоатация, детски труд, войни и разрушаване на околната среда. „Черната книга на търговските марки“ разкрива безскрупулните машинации на международните концерни, разголва имиджа на бляскавия живот, критикува корумпираните правителства и показва любовната прегръдка между глобалния бизнес и политиката. Тя е стандарт за критично настроения потребител! „Книгата едва ли ще остане без отзвук. Тя атакува най-слабото място на концерните: тяхната репутация.“ - Der Spiegel „Документален трилър, който човек не оставя и не забравя толкова бързо.“ - Германското национално радио „Политическият консуматор е спящ гигант. Книгата на Вернер и Вайс показва как можем да го събудим.“ - Улрих Бек „Това, което постига тази книга, трябва да се превърне в стандарт за всяко демократично общество.“ - Frankfurter Rundschau
Kниги от същия жанр
-
Социално осигуряване - 2012 + CDпечатна:
36.00 лв.
18.40 EUR -
1001 нощ през ХХ век, или Холандската съпругапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Космическият пейзажпечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Завръщането на икономиката на депресията и кризата от 2008 г.печатна:
11.00 лв.
5.62 EUR -
Състезателната кола. Уроците по музикапечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Десетте смъртни гряха на маркетинга: Симптоми и решенияпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Живият хаос, книга 3: Чудовищата на войнатапечатна:
15.99 лв.
8.17 EUR -
Жестоката императрицапечатна:
1.00 лв.
0.51 EUR -
Приказка за Стоединпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.