Черна книга на търговските марки
Тази книга ще ви разгневи! Adidas, Nike, McDonald"s, Siemens, Shell... най-известните и най-любимите търговски марки печелят от експлоатация, детски труд, войни и разрушаване на околната среда. „Черната книга на търговските марки“ разкрива безскрупулните машинации на международните концерни, разголва имиджа на бляскавия живот, критикува корумпираните правителства и показва любовната прегръдка между глобалния бизнес и политиката. Тя е стандарт за критично настроения потребител! „Книгата едва ли ще остане без отзвук. Тя атакува най-слабото място на концерните: тяхната репутация.“ - Der Spiegel „Документален трилър, който човек не оставя и не забравя толкова бързо.“ - Германското национално радио „Политическият консуматор е спящ гигант. Книгата на Вернер и Вайс показва как можем да го събудим.“ - Улрих Бек „Това, което постига тази книга, трябва да се превърне в стандарт за всяко демократично общество.“ - Frankfurter Rundschau
Kниги от същия жанр
-
Вестителите на зоратапечатна:
6.50 лв.
3.32 EUR -
Проект Дълголетиепечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
1 към 1 с пчелитепечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Ключовите коефициенти в мениджмънтапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Избрани книги: Сянката; Деца на пустошта; Бягство; Лепилата в съвременния святпечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Аз, легионерътпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Пълно ръководство по мрежов маркетингпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Четирите потока на паритепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Какво красиво нищо беше любовтапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.