Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
Управление на семейните фирми: Ключът към успехапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Корпоративна социална отговорностпечатна:
26.00 лв.
13.29 EUR -
Наемане и задържане на най-добрите хорапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Приложен Форекспечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Неизменните 22 закона на маркетингапечатна:
11.50 лв.
5.87 EUR -
Работата, за която сме роденипечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Бизнес стратегияпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Практически проблеми на новия Семеен кодекспечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
С каквото си успял, с него няма да преуспеешпечатна:
23.90 лв.
12.21 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.