Хаотика
Глобалните финансови сривове са само едно от проявленията на икономическата турбулентност. Дори в нормални обстоятелства проявленията на нестабилността могат да бъдат усетени от икономическите играчи в дадена страна, индустрия, пазар или компания. Повечето компании обаче не са подготвени за това. Нестабилността първо се случва и чак тогава компаниите реагират.
Компаниите, които съумеят да разберат Хаотика по-успешно, ще се справят с ескалиращите рискове и несигурност. Нормалните условия на бизнеса са не стабилност и равновесие, а по-скоро риск и несигурност. Компаниите, сдобили се с разбиране на системата на хаотичността, действат по три начина:
1. Разработват превантивна предупредителна система с цел предвиждане на обстоятелства, налагащи последващи реакции.
2. Разработват сценарии за най-песимистичен и най-оптимистичен краен резултат.
3. Планират предварително набор от стратегически подходи за всеки сценарии, което съответно ще намали уязвимостта им и ще увеличи положителните възможности.
Книгата съдържа реални примери на силни защитни техники и механизми. Приложението им не е ограничено до големите корпорации. Всяка стратегическа бизнес единица и всяка продуктова група трябва да мислят и да планират условията на Хаотика. Тази концепция се прилага от редица изтъкнати компании - P&G и General Electric.
Kниги от същия жанр
-
Съдебна практика по Семеен кодекс и Закон за лицата и семействотопечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Човешкото действие: Трактат по икономикапечатна:
72.00 лв.
36.81 EUR -
Медийно право: речник на основните понятияпечатна:
24.99 лв.
12.77 EUR -
Преизгражданепечатна:
11.99 лв.
6.13 EUR -
Голямата идеяпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Договорът - Практическо ръководство за търговски и граждански договорипечатна:
40.00 лв.
20.45 EUR -
Закон за устройство на териториятапечатна:
8.90 лв.
4.55 EUR -
Земеделски земипечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Наредба № 24 - Задължително застрахованепечатна:
4.60 лв.
2.35 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.