Успех в епохата на промените
Има ли криза в реалността или тя е само в нашето съзнание? Малко са хората, които конкретно се замислят над това какво значение има думата „криза“ лично за тях самите. Кризата плаши, тя ни тревожи, вади ни от равновесие. Тоест тя подчинява нашето съзнание. Думата се превръща в затвор за нашите желания, стремежи, удоволствия, пречка да се наслаждаваме на живота. Как да се справим с тези неща по време на криза? Защо едни губят, а други не? Можем ли да бъдем богати винаги? Можем ли да бъдем богати и щастливи? Винаги ли богатите също плачат? И как да превърнем слънчевата светлина в злато?
Не трябва да се забравя, че богатството и изобилието не са вещи, те само се проявяват в материя, когато това е нужно. Умението да превръщаме вътрешното богатство в средство за изпълнение на най-добрите желания и стремежи, даже било то благото на семейството или творчеството, в помощ за хората или собственото си здраве – това е главното изкуство на Алхимията на Изобилието.
И сега ви предлагам да използвате уникалните познания на древноста за създаване на собствена антикризисна програма.
Тя ще ви помогне:
– да си върнете почвата на стабилноста
– да се почувствате в потока на изобилието
– да изчистите съзнанието си от плашещия и отнемащ силите ви негативизъм
– да обновите материалните си ресурси
– да реалзирате своите желания без страхове и съмнения
– да имате всичко необходимо за щастие във всеки един момент от времето.
Kниги от същия жанр
-
Ако Буда ходеше на срещипечатна: 7.99 лв. -
Първата и последната свободапечатна: 12.00 лв. -
Излъжи ме, ако можешпечатна: 14.00 лв. -
Нашето постчовешко бъдещепечатна: 9.00 лв. -
Психоанализата: фрагменти от едно въведениепечатна: 16.00 лв. -
Мисли и забогатявайпечатна: 14.00 лв. -
Живот без граници: 10 лесни стъпки за успех и щастиепечатна: 7.00 лв. -
Изис Сейкиме-книга: 15.00 лв.печатна: 25.00 лв. -
Новата социална интелигентностпечатна: 30.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.