Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Правен режим на непълнолетни правонарушителипечатна: 13.00 лв. -
Технически анализ на ценовото движение за сериозния трейдърпечатна: 28.00 лв. -
Следи вместо пепелпечатна: 15.00 лв. -
Стратегия: Среда, ресурси, способности, планиранепечатна: 20.00 лв. -
Данъчно планиране за бизнеса + CDпечатна: 24.00 лв. -
Тръмп: Не се отказвай!печатна: 18.00 лв. -
Актуални въпроси в нотариалната дейност или поглед от другата странапечатна: 15.00 лв. -
Социалното осигуряване и краткосрочните плащания във въпроси и отговорипечатна: 24.00 лв. -
Мафия мениджърътпечатна: 12.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.