Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Балансирана система от показатели за ефективност: как да превърнем стратегията впечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Новата парадигма на финансовите пазарипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Ефектът Моментумпечатна:
27.00 лв.
13.80 EUR -
Капитализъм 4.1 Бизнесъте-книга:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Реши се. Жените, работата и волята за лидерствопечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Патентно право в Република Българияпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Хипнотичните думипечатна:
14.99 лв.
7.66 EUR -
Работата за мен е забавлениепечатна:
29.00 лв.
14.82 EUR -
Създайте страхотен екиппечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.