Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Закон за корпоративно подоходно облаганепечатна: 3.90 лв. -
Терминологичен речник по право на Европейския съюзпечатна: 10.00 лв. -
Лидерът в сянкапечатна: 20.00 лв. -
Финанси за мениджърипечатна: 4.80 лв. -
ABC на инвестирането в златопечатна: 5.00 лв. -
Хотелски мениджмънтпечатна: 36.00 лв. -
Наказателно-процесуален кодекспечатна: 5.90 лв. -
14 урока за лидерствотопечатна: 8.20 лв. -
100 съвета за успешна комуникация в Интернете-книга: 4.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.