Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Истинският Уорън Бъфетпечатна: 14.50 лв. -
АБВ на инвестирането в недвижимо имуществопечатна: 7.00 лв. -
Бизнесът на бъдещетопечатна: 18.00 лв. -
Как да подготвим бизнес планпечатна: 18.00 лв. -
Счетоводство - 2012печатна: 30.00 лв. -
В крак с онлайн маркетингапечатна: 13.00 лв. -
Ключовите коефициенти в мениджмънтапечатна: 15.00 лв. -
Невероятната наука за късмета - Как да печелим постоянное-книга: 7.99 лв.печатна: 12.00 лв. -
Обществени поръчкипечатна: 8.20 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.