Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Как НАСА създава екипипечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Тръмп: Изкуството на сделкатапечатна:
11.95 лв.
6.10 EUR -
Бизнес школа за хора, които обичат да помагат на другитепечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Кои са вашите най-добри хора?печатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Микромотиви и макроповедениепечатна:
16.90 лв.
8.64 EUR -
Дипломати. Консули. Протоколпечатна:
17.99 лв.
9.19 EUR -
По пътя към успеха. Личности от България и Германияпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Конституционно право на Република България - част вторапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Ценни книжапечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.