Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Лицензионни административни актовепечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Международни счетоводни стандарти, приети за приложение от Европейския съюз през 2014печатна:
78.00 лв.
39.88 EUR -
Дигиталната личностпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Микроикономикапечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
МАЛКОТО епечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
Практика на гражданските съдилища по Закона за защита от дискриминацияпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Моделът на успеха 22 или как да успяваш в Българияпечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Как да бъдеш лидер на печеливш екиппечатна:
4.00 лв.
2.04 EUR -
Практически въпроси на обществените поръчкипечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.