Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Подходящ ден за умиранепечатна: 10.99 лв. -
Икономически теориипечатна: 20.00 лв. -
Пътят към нашите мечти - част 1печатна: 10.00 лв. -
Стратегически маркетинг за нестопанските организациипечатна: 50.00 лв. -
По пътя на Toyotaпечатна: 32.00 лв. -
11 неизменни закона на Интернет Брендингапечатна: 11.50 лв. -
Цената на неравенствотопечатна: 33.00 лв. -
Успешните сливания - правилното тълкуване на човешкия факторпечатна: 14.50 лв. -
Малка библия на паритепечатна: 5.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.