Театърът
Още в началото на тази книга Мамет пише, че много от наблюденията и идеите в нея биха могли да бъдат сметнати за еретични. И наистина - в „Театърът“ той поставя под съмнение смисъла от работата на режисьора и теоретичните трудове по актьорско майсторство – идеи, които са били основополагащи повече от век. Проблемните пиеси, политическата коректност, методът на Станиславски, режисьорските указания, които не могат да се изпълняват – всичко това попада под прицела на критическия поглед на Мамет.
Отправяйки предизвикателство към традиционните възгледи за театъра, той предлага на актьорите по-скоро практически, отколкото теоретични насоки, подчертава значимостта на публиката в театралното общуване и достига до интересни наблюдения за първичния, емоционален характер на драматичното преживяване.
Световноизвестният драматург, режисьор и есеист Дейвид Мамет (р. 1947 г.) е автор на десетки пиеси и сценарии. Може би най-известната му творба е пиесата „Гленгари Глен Рос“, удостоена с „Пулицър“, Наградата на нюйоркските критици и номинация за „Тони“
Kниги от същия жанр
-
Последните мохикани на кинотопечатна: 14.00 лв. -
Музикална акустикапечатна: 18.00 лв. -
Киното - енциклопедияпечатна: 35.00 лв. -
Песента на чучурае-книга: 5.00 лв. -
Визуалният брак между електронно и фотохимично кинопечатна: 10.00 лв. -
Майсторите на Голямото кинопечатна: 10.00 лв. -
Кът за мечтие-книга: 20.00 лв. -
В търсене на Ал Пачинопечатна: 16.00 лв. -
Теоретичен и критически речник на кинотопечатна: 22.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.