Създаване на корпоративна репутация
Изхождайки от своя над 15-годишен опит в академичните изследвания, обучителните семинари и консултантска практика, Греъм Доулинг предлага начини за подобряване на корпоративната репутация сред различните заинтересовани публики на организацията. Но освен всичко това, Греъм Доулинг предлага и начини за избягване на най-често срещаните капани, в които могат да попаднат неподготвените мениджъри, които искат да подобрят репутацията на организацията.
Kниги от същия жанр
-
Борсата – война или флиртпечатна: 15.00 лв. -
Хитрините на бизнеса: За клиентитепечатна: 11.99 лв. -
Даване вместо изпълнениепечатна: 17.00 лв. -
Актуални въпроси в нотариалната дейност или поглед от другата странапечатна: 15.00 лв. -
Най-добрата книга на пазара за пазарапечатна: 5.00 лв. -
Стъпи здраво на пазарапечатна: 15.00 лв. -
Защита на класифицираната информацияпечатна: 7.50 лв. -
Директен и дигитален маркетинг на здравия разумпечатна: 33.99 лв. -
Стил и етикетпечатна: 15.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Рой Комюникейшън
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2005
Страници: 332
ISBN: 954905019
Баркод: 9789549050196
Тегло: 0.69 кг.
Размер: 16.00x24.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.