Стратегическо управление на туризма
Книгата "Стратегическо управление на туризма" представя: системата за управление на туризма, правната и нормативната база, институционалните структури и субекти на управление на туризма. Анализирана е средата на функциониране и развитие. Разгледани са стратегиите в туризма - технология, принципи, модели и схеми за устойчиво развитие на туризма - неговата философия, цели, управление, както и на функционалните стратегии. Всяка глава завършва с рубриките: Важни понятия и Въпроси за самооценка на знанията и как те се прилагат практически. Накрая на книгата има пет приложения и подробна библиография.
Kниги от същия жанр
-
Пубертетпечатна: 5.00 лв. -
Маргарита Арнаудова: Не мога да отделя балета от себе си...печатна: 18.00 лв. -
Анатол - пиесипечатна: 19.00 лв. -
Знаменити вегетарианципечатна: 7.00 лв. -
Писма до Клаудияпечатна: 11.95 лв. -
Хрониките на Клифтън - том 2: Греховете на бащатапечатна: 12.99 лв. -
Устройство на територията (подзаконови нормативни актове) – част Іпечатна: 6.90 лв. -
Крион, книга 6: Партньорство с Богпечатна: 13.00 лв. -
Jo Frosts Toddler SOS: Solutions for the Trying Toddler Yearsпечатна: 38.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Нов български университет
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2005
Страници: 248
ISBN: 9789545354151
Баркод: 9789545354151
Размер: 16.50x24.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.