Стратегическо управление на туризма
Книгата "Стратегическо управление на туризма" представя: системата за управление на туризма, правната и нормативната база, институционалните структури и субекти на управление на туризма. Анализирана е средата на функциониране и развитие. Разгледани са стратегиите в туризма - технология, принципи, модели и схеми за устойчиво развитие на туризма - неговата философия, цели, управление, както и на функционалните стратегии. Всяка глава завършва с рубриките: Важни понятия и Въпроси за самооценка на знанията и как те се прилагат практически. Накрая на книгата има пет приложения и подробна библиография.
Kниги от същия жанр
-
Абаносовата пирамидапечатна: 4.99 лв. -
Трима другарипечатна: 12.00 лв. -
Изповедипечатна: 15.00 лв. -
Репортажи в минало времепечатна: 10.00 лв. -
Психоанализапечатна: 30.00 лв. -
Тайната история на Мосадпечатна: 14.00 лв. -
Балончето и куклата с розовата рокляпечатна: 3.00 лв. -
Риданиепечатна: 11.90 лв. -
Разузнавателни доктрини на XXI векпечатна: 11.99 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Нов български университет
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2005
Страници: 248
ISBN: 9789545354151
Баркод: 9789545354151
Размер: 16.50x24.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.