Социални медии и успешен бизнес
Всеки бизнес играч може да използва социалните медии, за да популяризира своята марка, да укрепи лоялността на клиентите си, да стимулира продажбите.
Социални медии и успешен бизнес ви показва как да направите точно това.
Може би вече работите със социалните мрежи, използвайки Facebook, или пък водите микро-кореспонденция в Twitter. Едно обаче е сигурно: прекалено заети сте, за да се размотавате по цял ден из тези сайтове, без да сте наясно как бихте могли да извлечете реална изгода от тях. Търсите доходност, а не прости рекламни трикове.
Много организации, големи и малки, използват социалните медии, за да изградят стабилни общности от свои последователи, да изпреварят конкуренцията и да оптимизират приходите си. Дали не пропускате нещо?
По своята същност книгата представлява пространно ръководство за използване на пълния спектър на социалните медии по ефективен и измерим начин, водещ към по-голям пазарен успех. Ще откриете стегната и изчерпателна информация за възможностите, предлагани от: Favcebook, Twitter, Picasa, LinkedIn, YouTube, Blellow, Ecademy, Блоговете, Подкастите и всички останали.
Всеки от тези сайтове е ценен не като решение само по себе си, а като средство, способно да донесе реални бизнес резултати.
С помощта на прости, практически стъпки, примери от реалния живот и бързи дефиниции, въвеждащи в специфичния жаргон, скоро ще проумеете света на социалните медии и ще се запознаете с широк набор от тактики за работа с тях, с чиято помощ да привлечете нови клиенти и да накарате съществуващите да активизират бизнеса си с вас.
В крайна сметка стремежът на всеки, занимаващ се с бизнес, е да извлече печалба, да постигне просперитет. На тези страници ще откриете нови пътища, водещи към успеха, основани на модерните технологии, но не и подчинени на тях. Не е необходимо да бъдете компютърни гении – достатъчно е да станете просто... читатели на Гай Клапъртън.
Гай Клапъртън е сътрудник на рубриките за малък и среден бизнес на голяма част от водещите британски периодични издания, консултант и обучител в областта на медиите.
Kниги от същия жанр
-
Пазарното мисленепечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Неизменните 22 закона на маркетингапечатна:
11.50 лв.
5.87 EUR -
Българска рекламна енциклопедияпечатна:
17.50 лв.
8.94 EUR -
Икономикспечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Адам Смитпечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Глобалният капитализъмпечатна:
14.99 лв.
7.66 EUR -
Ръководство по инвестициипечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Административно право и административен процеспечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Как да постигнем успех в ЕСпечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.