Социални медии и успешен бизнес
Всеки бизнес играч може да използва социалните медии, за да популяризира своята марка, да укрепи лоялността на клиентите си, да стимулира продажбите.
Социални медии и успешен бизнес ви показва как да направите точно това.
Може би вече работите със социалните мрежи, използвайки Facebook, или пък водите микро-кореспонденция в Twitter. Едно обаче е сигурно: прекалено заети сте, за да се размотавате по цял ден из тези сайтове, без да сте наясно как бихте могли да извлечете реална изгода от тях. Търсите доходност, а не прости рекламни трикове.
Много организации, големи и малки, използват социалните медии, за да изградят стабилни общности от свои последователи, да изпреварят конкуренцията и да оптимизират приходите си. Дали не пропускате нещо?
По своята същност книгата представлява пространно ръководство за използване на пълния спектър на социалните медии по ефективен и измерим начин, водещ към по-голям пазарен успех. Ще откриете стегната и изчерпателна информация за възможностите, предлагани от: Favcebook, Twitter, Picasa, LinkedIn, YouTube, Blellow, Ecademy, Блоговете, Подкастите и всички останали.
Всеки от тези сайтове е ценен не като решение само по себе си, а като средство, способно да донесе реални бизнес резултати.
С помощта на прости, практически стъпки, примери от реалния живот и бързи дефиниции, въвеждащи в специфичния жаргон, скоро ще проумеете света на социалните медии и ще се запознаете с широк набор от тактики за работа с тях, с чиято помощ да привлечете нови клиенти и да накарате съществуващите да активизират бизнеса си с вас.
В крайна сметка стремежът на всеки, занимаващ се с бизнес, е да извлече печалба, да постигне просперитет. На тези страници ще откриете нови пътища, водещи към успеха, основани на модерните технологии, но не и подчинени на тях. Не е необходимо да бъдете компютърни гении – достатъчно е да станете просто... читатели на Гай Клапъртън.
Гай Клапъртън е сътрудник на рубриките за малък и среден бизнес на голяма част от водещите британски периодични издания, консултант и обучител в областта на медиите.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.