Социални медии и успешен бизнес

Социални медии и успешен бизнес

(4.00 от 3 гласа)











Печатна книга

14.00 лв.

  • Наличност: не
  • Безплатна доставка за поръчка над 39.90 лв.
  • Доставка 3.99 лв. за поръчка над 9.99 лв.
  • За поръчка до 9.99 лв. доставка 3.99 лв.

Всеки бизнес играч може да използва социалните медии, за да популяризира своята марка, да укрепи лоялността на клиентите си, да стимулира продажбите.
Социални медии и успешен бизнес ви показва как да направите точно това.

Може би вече работите със социалните мрежи, използвайки Facebook, или пък водите микро-кореспонденция в Twitter. Едно обаче е сигурно: прекалено заети сте, за да се размотавате по цял ден из тези сайтове, без да сте наясно как бихте могли да извлечете реална изгода от тях. Търсите доходност, а не прости рекламни трикове.
Много организации, големи и малки, използват социалните медии, за да изградят стабилни общности от свои последователи, да изпреварят конкуренцията и да оптимизират приходите си. Дали не пропускате нещо?
По своята същност книгата представлява пространно ръководство за използване на пълния спектър на социалните медии по ефективен и измерим начин, водещ към по-голям пазарен успех. Ще откриете стегната и изчерпателна информация за възможностите, предлагани от: Favcebook, Twitter, Picasa, LinkedIn, YouTube, Blellow, Ecademy, Блоговете, Подкастите и всички останали.
Всеки от тези сайтове е ценен не като решение само по себе си, а като средство, способно да донесе реални бизнес резултати.

С помощта на прости, практически стъпки, примери от реалния живот и бързи дефиниции, въвеждащи в специфичния жаргон, скоро ще проумеете света на социалните медии и ще се запознаете с широк набор от тактики за работа с тях, с чиято помощ да привлечете нови клиенти и да накарате съществуващите да активизират бизнеса си с вас.
В крайна сметка стремежът на всеки, занимаващ се с бизнес, е да извлече печалба, да постигне просперитет. На тези страници ще откриете нови пътища, водещи към успеха, основани на модерните технологии, но не и подчинени на тях. Не е необходимо да бъдете компютърни гении – достатъчно е да станете просто... читатели на Гай Клапъртън.

Гай Клапъртън е сътрудник на рубриките за малък и среден бизнес на голяма част от водещите британски периодични издания, консултант и обучител в областта на медиите.




Информация

Информация




Информация за книгата:

Издател: Chetmo
Година: 2010
Страници: 240
ISBN: 9789548830126
Баркод: 9789548830126
Тегло: 0.29 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.

Коментари

Коментари


Плащане с EasyPay може да направите като изберете опция плащане "чрез ePay" и на платежната страница изберете Таб "В брой на каса".

Вижте приложения пример: