Седемте тайни на пътуването във времето
Според Франк Джоузеф, автор на предговора, Вон Брашлър използва опита на жреческите съсловия и тайните общества от дълбоката древност до наши дни, както и авангардните научни открития в квантовата и ядрената физика, за да ни предложи един „практически наръчник за пътуване във времето”. Тук не става дума за „машина” в стил Хърбърт Уелс, а за необятните възможности на човешкото съзнание.
Времето не е линейна категория, то е гъвкаво и изменчиво. Именно затова миналото, настоящето и бъдещето съществуват едновременно, а това означава, че ние бихме могли да пътуваме напред в бъдещето или назад в миналото, ако разполагаме с необходимата технология. Тази мисъл на Айнщайн шокира научната общност в средата на ХХ век, но се оказва, че тя не е оригинална, тъй като за първи път е формулирана преди около 5000 години в знаменитите индийски веди.
Ако овладеем определени медитации и достигнем до променено състояние на съзнанието, духът ни е способен да напусне тялото, да преодолее триизмерните ограничения на физическия свят, в който живеем, и да навлезе в други плоскости на битието, където енергията не се проявява само в материални форми. Евентуалният контакт с т.нар. енергоинформационно поле на Вселената може би е онзи повратен момент, който ще стимулира нов етап в развитието на земната цивилизация.
Kниги от същия жанр
-
Безгръбначна Испанияпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Болестта като метафора. СПИН и неговите метафорипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Синтезът на йога. Том 1печатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Разбулените мистериие-книга:
5.00 лв.
2.55 EURпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Християнство и езотеризъмпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Разговори с Бога. Книга 1печатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Фън Шуй за офиса и работното мястопечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Краят на историята и последният човекпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Кризата на нашия святпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.