Световна енциклопедия на пътешественика
Този пътеводител включва най-популярните туристически дестинации в света, които си заслужава да видите. „Световна енциклопедия на пътешественика” представя разнообразна информация за най-известните природни и културни забележителности – от Голямата разломна долина и Големия каньон до изгубените градове на инките в Южна Америка и уникалната дива природа на Галапагоските острови. Освен предложенията с най-атрактивните маршрути и най-подходящото време за посещение, ще намерите и практически съвети за безопасно и вълнуващо пътуване. Интересните природни, исторически и културни факти за туристическите дестинации са допълнени с богат снимков материал.
Целта на енциклопедията е да ви помогне да осъществите мечтите си: да поемете на поход през най-високите планини в света, да посетите древни градове на изгубени цивилизации, да се гмуркате сред коралови рифове или да се докоснете до колорита и магията на различни култури.
В този пътеводител на най-популярните туристически дестинации в света ще намерите:
• Разнообразна информация за най-известните природни и културни забележителности – от Голямата разломна долина и Големия каньон до изгубените градове на инките в Южна Америка и уникалната дива природа на Галапагоските острови.
• Предложения с най-атрактивните маршрути и най-подходящото време за посещение
• Практически съвети за безопасно и вълнуващо пътуване
• Кратки географски сведения, карта на района и богат снимков материал
Kниги от същия жанр
-
Philippinesпечатна: 45.00 лв. -
Истанбулпечатна: 8.00 лв. -
Romeпечатна: 18.90 лв. -
Budapestпечатна: 11.90 лв. -
На изток от Константинопол: Пътешествия в непозната Турцияпечатна: 26.00 лв. -
Многолика Българияпечатна: 42.00 лв. -
Домашино огнище: 500 къщи за гости и семейни хотели в Българияпечатна: 15.00 лв. -
101 места за бягство сред природатапечатна: 19.00 лв. -
Bulgarien - Touristnkarteпечатна: 2.50 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.