Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Латерален маркетингпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Практически въпроси на обществените поръчкипечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Маркетингови изследвания за маркетингови решенияпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Силата на позитивното мислене в бизнесапечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Европейска социална харта - кратък справочникпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Пътят към величиетопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Приложен Форекспечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Ценни книжапечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Патън за лидерствотопечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.