Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Книга за началатапечатна: 12.90 лв. -
Директен и дигитален маркетинг на здравия разумпечатна: 33.99 лв. -
Властелините на финанситепечатна: 29.90 лв. -
Процесът по ЗАННпечатна: 23.00 лв. -
Паркирай Еготое-книга: 15.00 лв. -
Готов ли си да продаваш? Аудиокнига - част 2печатна: 14.99 лв. -
Козът Тръмппечатна: 20.00 лв. -
Джобен речник на международни бизнестерминипечатна: 7.00 лв. -
Цената на неравенствотопечатна: 33.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.