Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Защо искаме да сте богатпечатна: 23.00 лв. -
Пъблик рилейшънс в пъзела на интегрираните комуникациипечатна: 12.60 лв. -
Данъците и данъчният процес във въпроси и отговорипечатна: 26.40 лв. -
Закон за хранитепечатна: 6.70 лв. -
Милионер за една минутапечатна: 10.00 лв. -
Закон за изпълнение на наказанията и задържането под стража 2013печатна: 4.40 лв. -
Практически проблеми на новия Семеен кодекспечатна: 12.00 лв. -
Несправедливо предимствопечатна: 13.00 лв. -
Социални медии и успешен бизнеспечатна: 14.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.