Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Новата икономика - За индустрията, правителството и образованиетопечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
360-градусовият лидерпечатна:
23.00 лв.
11.75 EUR -
Изграждане и развитие на военната икономика в България - част 1печатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Трудови отношения - 2012печатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Възходът на мрежовото обществопечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Изграждане на бизнес екип, който печелипечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Корпоративен анализ - пътеводителпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Кризата, а след това?печатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Трудово право - 8 изданиепечатна:
49.00 лв.
25.05 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.