Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Коучингпечатна: 4.80 лв. -
Газовата войнапечатна: 14.00 лв. -
Достъп до обществена информацияпечатна: 8.00 лв. -
Успешната иновация - как да насърчим и развием добрите идеипечатна: 14.50 лв. -
Данъци 2013печатна: 12.60 лв. -
Осигурително право - 4 изданиепечатна: 31.00 лв. -
Пусни народа ми да кара сърфпечатна: 14.00 лв. -
Убеждаване и влияниепечатна: 5.00 лв. -
Как да направим машина за пари на много нивапечатна: 15.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.