Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Активи и амортизации 2010печатна:
26.40 лв.
13.49 EUR -
PR 2.0печатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Ликвидация на търговски дружествапечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Банкови нормативни актовепечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Зад кулисите на вестницитепечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Практически проблеми на новия Семеен кодекспечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Икономист под прикритиепечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Основи на финансите на фирматапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Икономикспечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.