Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Корупционни престъпленияпечатна: 29.00 лв. -
Икономика на трудапечатна: 19.50 лв. -
Увод в мениджмънта на рекламатапечатна: 9.00 лв. -
Предприемачество и мениджмънт, част 2печатна: 17.70 лв. -
PR в дигиталната ерае-книга: 10.00 лв. -
Наказателно право - обща част: Пробацияпечатна: 8.00 лв. -
Така мислят милионеритепечатна: 7.00 лв. -
Конституция на Република България анотирана с тълкуванията на Конституционния съдпечатна: 12.80 лв. -
Корпоративно вуду за бизнес вълшебници и магьосниципечатна: 14.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.