Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Търговски закон. Закон за търговския регистърпечатна: 6.00 лв. -
Правна информатикапечатна: 19.00 лв. -
Съдебната власт в България (от древността до наши дни)печатна: 14.00 лв. -
Закон за отнемане в полза на държавата на имущество, придобито от престъпна дейностпечатна: 1.90 лв. -
Историята на Googleпечатна: 15.00 лв. -
Закони за лични права, дискриминация и домашно насилиепечатна: 3.99 лв. -
Мениджмънт на информациятапечатна: 20.00 лв. -
Модерната корпорация и частната собственостпечатна: 35.00 лв. -
Закон за задълженията и договоритепечатна: 3.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.