Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Сексът и насилието в рекламатапечатна: 36.00 лв. -
Заповедно производствопечатна: 17.00 лв. -
Стратегически маркетинг за нестопанските организациипечатна: 50.00 лв. -
6 стъпки към устойчива ефективностпечатна: 18.00 лв. -
Модерната корпорация и частната собственостпечатна: 35.00 лв. -
Краят на паритепечатна: 13.00 лв. -
Българският Уолстрийтпечатна: 15.00 лв. -
Казуси по наказателно право - обща частпечатна: 19.00 лв. -
Увод в мениджмънта на рекламатапечатна: 9.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.