Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Печеливши комуникациипечатна: 6.99 лв. -
Хипнотичните думипечатна: 14.99 лв. -
Новото данъчно законодателство през 2011 годинапечатна: 30.00 лв. -
Предварително разследванепечатна: 4.80 лв. -
Черна книга на търговските маркипечатна: 15.00 лв. -
Тайните на автомобилните марки F-Nе-книга: 10.00 лв. -
Кой е виновен за кризата?печатна: 12.00 лв. -
Пътят на Toyotaпечатна: 21.00 лв. -
Властелините на финанситепечатна: 29.90 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.