Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Изяж или ще бъдеш изяденпечатна:
7.50 лв.
3.83 EUR -
Универсални закони за успехпечатна:
4.50 лв.
2.30 EUR -
Основи на дребния бизнеспечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Голямата идеяпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Принципът на суверенитетапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Ефективни продажбипечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Една успешна идея е достатъчнапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Кризата на публичния мениджмънтпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Финансово счетоводствопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.