Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Здравословни и безопасни условия на трудпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Властта на хората - новият маркетингпечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Административен процес на Република Българияпечатна:
21.90 лв.
11.19 EUR -
Ценни книжапечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Ефективна реклама – незабавен успехпечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Управление на кризипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Право на радио- и телевизионните организации в Българияпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Когато маркетингът е минно полепечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Маркетингът на позволениетое-книга:
8.38 лв.
4.28 EURпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.