Приложна социална психология. Том 2
Втори том включва последните две части:
1. Социалнопсихични феномени в груповото битие;
2. Приложна практика.
В 27-те теми се разглеждат: социалните норми и поведение, общуването и междуличностните отношения, деиндивидуализацията, социалната фасилитация, груповото популяризиране, социалната леност, конформизмът, социалните роли, афилиацията и любовта, съперничеството, завистта, слуховете, агресията в социалната среда, междуличностните конфликти и др.
При всяка тема е обърнато внимание на приложните и прагматичните аспекти и измерения на проблема.
Може да служи като ръководство и своеобразен справочник на работещите в сферата на бизнеса, политиката, рекламата, PR-а, мениджмънта, маркетинга, социалните дейности, образованието и др.
Kниги от същия жанр
-
Кодът на душатапечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Енергийни вампирипечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Жени под влияниепечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Как да спасим интимната си връзкапечатна:
7.30 лв.
3.73 EUR -
Митовете за щастиетопечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Отвъд тайнатапечатна:
12.99 лв.
6.64 EUR -
Лидерътпечатна:
12.99 лв.
6.64 EUR -
100 начина да мотивираш другитепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Трудните децапечатна:
11.95 лв.
6.10 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Ахат
Категория:
Психология
,
Приложна психология
Година: 2010
Страници: 520
ISBN: 9789549664317
Баркод: 9789549664317
Размер: 13.00x20.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.