Приложна социална психология. Том 2
Втори том включва последните две части:
1. Социалнопсихични феномени в груповото битие;
2. Приложна практика.
В 27-те теми се разглеждат: социалните норми и поведение, общуването и междуличностните отношения, деиндивидуализацията, социалната фасилитация, груповото популяризиране, социалната леност, конформизмът, социалните роли, афилиацията и любовта, съперничеството, завистта, слуховете, агресията в социалната среда, междуличностните конфликти и др.
При всяка тема е обърнато внимание на приложните и прагматичните аспекти и измерения на проблема.
Може да служи като ръководство и своеобразен справочник на работещите в сферата на бизнеса, политиката, рекламата, PR-а, мениджмънта, маркетинга, социалните дейности, образованието и др.
Kниги от същия жанр
-
Монахът, който продаде своето ферарипечатна: 10.00 лв. -
Мъченичеството на Перпетуапечатна: 6.00 лв. -
Момичето и пустинята. Азбука на развода от Аз до Тойпечатна: 12.00 лв. -
Типът ЗЕТ - наръчник по успех за мързеливципечатна: 9.99 лв. -
IQ Тестовепечатна: 7.00 лв. -
Повярвай в себе си! + CDпечатна: 15.00 лв. -
Трудните децапечатна: 11.95 лв. -
Пет стъпки към финансово благополучиее-книга: 14.00 лв. -
5 -те травми, които пречат да бъдеш какъвто сипечатна: 14.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Ахат
Категория:
Психология
,
Приложна психология
Година: 2010
Страници: 520
ISBN: 9789549664317
Баркод: 9789549664317
Размер: 13.00x20.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.