Приложна социална психология. Том 2
Втори том включва последните две части:
1. Социалнопсихични феномени в груповото битие;
2. Приложна практика.
В 27-те теми се разглеждат: социалните норми и поведение, общуването и междуличностните отношения, деиндивидуализацията, социалната фасилитация, груповото популяризиране, социалната леност, конформизмът, социалните роли, афилиацията и любовта, съперничеството, завистта, слуховете, агресията в социалната среда, междуличностните конфликти и др.
При всяка тема е обърнато внимание на приложните и прагматичните аспекти и измерения на проблема.
Може да служи като ръководство и своеобразен справочник на работещите в сферата на бизнеса, политиката, рекламата, PR-а, мениджмънта, маркетинга, социалните дейности, образованието и др.
Kниги от същия жанр
-
Силата на намерението: как да сътвориш твоя свят такъв, какъвто искаш да бъдепечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Съблазняванетопечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Истории от дивана - осем разказа за животапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Памет и суперпамете-книга:
5.00 лв.
2.55 EURпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Позитивната психологияпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Как да чета бързо и да постигам повечепечатна:
14.99 лв.
7.66 EUR -
Мисли позитивнопечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Мъжете, любовта и сексътпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Тихи хора - силно въздействиепечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Ахат
Категория:
Психология
,
Приложна психология
Година: 2010
Страници: 520
ISBN: 9789549664317
Баркод: 9789549664317
Размер: 13.00x20.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.