Преферентните искове за попълване на масата на несъстоятелността
Книгата е първото съвременно изследване на най-често използваните в практиката способи за попълване на масата на несъстоятелността – преферентните искове по чл. 645, ал. 3 и 4, чл. 646, ал. 2, т. 1 и 3 и чл. 647, т. 4-6 от Търговския закон. На базата на богат сравнителноправен материал и критичен анализ на становищата в съдебната практика и правната доктрина са аргументирани редица нови идеи относно действителния смисъл на преферентните фактически състави. Водеща идея на книгата е разграничението между отделните групи искове за попълване на масата на несъстоятелността и разбирането, че съответните текстове на Търговския закон не разкриват действителния му смисъл, поради което подлежат на корективно тълкуване. За пръв път в съвременната правна литература са обосновани и идеите за максималната продължителност на подозрителните периоди по чл. 646, ал. 2 от Търговския закон и темата за възраженията на ответниците по преферентните искове. Книгата е предназначена за практикуващи юристи, съдии, синдици, научни работници и студенти по право. Тя би представлявала интерес и за всички търговци, които са се оказали в положението на ответници по преферентни искове. Стефан Стефанов е адвокат и главен асистент по гражданско и търговско право в ЮФ на СУ "Св. Климент Охридски". Настоящата книга е резултат на синтеза между дългогодишния практически опит на автора в областта на търговската несъстоятелност и трайните му научни интереси в тази сложна материя.
Kниги от същия жанр
-
Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържимпечатна: 18.00 лв. -
В къщата на паритепечатна: 40.00 лв. -
Маркетинг в туризмапечатна: 9.00 лв. -
Комуникациите и организацията в 21. векпечатна: 25.00 лв. -
Пъблик рилейшънс в пъзела на интегрираните комуникациипечатна: 12.60 лв. -
Епоха на турбулентностпечатна: 30.00 лв. -
Защита от санкции при проверка от Инспекцията по трудапечатна: 39.00 лв. -
Застрахователно договорно правопечатна: 18.00 лв. -
Мълчаливият език на лидеритепечатна: 13.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.