Право на радио- и телевизионните организации в България
"В този труд се прави опит да бъде дефинирано това изначално отношение на политическия елит към медиите, а също и да бъде проследено неговото развитие до наши дни. Тъй като българският Закон за радиото и телевизията се намира в динамично състояние, смятам, че е важно и необходимо не толкова да се анализират конкретните му текстове, колкото да се привлече вниманието към задкулисието, в което се решават проблемите, към това какви са логиката и начинът на мислене на българския законодател по отношение на радиото и телевизията, така че да бъдат обхванати характеристиките и динамиката на системата като цяло." Радомир Чолаков
Kниги от същия жанр
-
Данъчно-осигурителен процесуален кодекспечатна: 5.90 лв. -
Едноминутният мениджър се запознава с маймунатапечатна: 12.00 лв. -
Стани суперзвезда в продажбите. Наръчник за успех и личностна реализацияпечатна: 11.99 лв. -
Дългата опашкапечатна: 24.00 лв. -
Духът на лидерапечатна: 15.00 лв. -
Как да наложим български продукт в Германия?печатна: 7.00 лв. -
Икономически теориипечатна: 20.00 лв. -
Когато маркетингът е минно полепечатна: 9.00 лв. -
Легендарните маркипечатна: 17.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Закони, Сборници
Година: 2000
Страници: 206
ISBN: 9546493554
Баркод: 9546493554
Размер: 17.00x23.70 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.