Право на радио- и телевизионните организации в България
"В този труд се прави опит да бъде дефинирано това изначално отношение на политическия елит към медиите, а също и да бъде проследено неговото развитие до наши дни. Тъй като българският Закон за радиото и телевизията се намира в динамично състояние, смятам, че е важно и необходимо не толкова да се анализират конкретните му текстове, колкото да се привлече вниманието към задкулисието, в което се решават проблемите, към това какви са логиката и начинът на мислене на българския законодател по отношение на радиото и телевизията, така че да бъдат обхванати характеристиките и динамиката на системата като цяло." Радомир Чолаков
Kниги от същия жанр
-
Публично-частно партньорствопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Креативният генийпечатна:
23.90 лв.
12.21 EUR -
Бъди суперзвездапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Международно договорно правопечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Как мислят потребителите?печатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Данъчно облагане и счетоводно приключване на 2011 г.печатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Една успешна идея е достатъчнапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Устройство на територията (подзаконови нормативни актове) – част Іпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Управление на малкия и среден агро-бизнес в Българияпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Закони, Сборници
Година: 2000
Страници: 206
ISBN: 9546493554
Баркод: 9546493554
Размер: 17.00x23.70 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.