Виж цялата анотация »
Подпрагово убеждаване
Тази книга е написана в отговор на зададените въпроси. В тази книга аз определям масовото въздействие и подсъзнателното убеждаване (и използвам понятията като взаимозаменяеми при отнасяне на въпроса към различни групи за убеждаване) в опита си целенасочено и умишлено да накарам група от хора да предприеме действие, което е предварително определено и проектирано от човека, който извършва убеждаването, а не от самата група.
Информация за избраната книга
Информация за книгата:
Издател: Анхира
Година: 2009
ISBN: 9789542929093
Страници: 240
Тегло: 0.21 кг.
Размер: 13.00x20.00 см.
За автора
Име:
Дейв Лакани
Дейв Лакани
Биография:
Дейв Лакани е първият в света Стратег по ускоряване на бизнеса и президент на Bold Approach, Inc., фирма за стратегии за ускоряване на бизнеса, помагаща на компаниите по целия свят незабавно да увеличат своя годишен доход чрез ефективни продажби, маркетинг и връзки с обществеността.
Считан е за един от световните топ експерти по прилагане на убеждаване и Приложна Пропаганда и беседите на Дейв са високо търсени и слушани от корпорации и търговски организации от всякакъв размер по целия свят.
Неговите съвети редовно могат да се видят в списанието Selling Power, Sales and Marketing Management, Уолт Стрийт Джърнъл, Инвесторс Бизнес Дейли, INC, Entrepreneur, шоуто “Тудей” и в стотици други медийни издания. Дейв също е и домакин на “Making Marketing Work”, радио ток шоу, фокусиращо се върху маркетинговите стратегии за израстване на бизнеса.
Дейв притежава повече от 10 успешни бизнеса през последните 20 години и се счита за сериен предприемач и за човек, обвързан с изграждането на бизнес. Един ненаситен ученик и учещ през целия живот, Дейв е изследвал всяка по важна специалност в областа на подажбите, маркетинга или влиянието през изминалите 20 години.
Той е практикуващ експерт по Невролингвистично Програмиране (НЛП), който е учил с основателя на НЛП, Ричард Бандлер и е дипломиран и бивш сътрудник преподавател във факултета на The Wizard of Ads Academy.
http://www.boldapproach.com/
Ревю
Тази книга е написана в отговор на зададените въпроси. В тази книга аз определям масовото въздействие и подсъзнателното убеждаване (и използвам понятията като взаимозаменяеми при отнасяне на въпроса към различни групи за убеждаване) в опита си целенасочено и умишлено да накарам група от хора да предприеме действие, което е предварително определено и проектирано от човека, който извършва убеждаването, а не от самата група. Този тип влияние най често може да бъде видяно в рекламния бизнес, политиката, пропагандата, връзките с обществеността, религията, литературата и киното. Целта е да се накара определена публика да желае продукт или да има убеждение, което е в съгласие с желаните последствия или цели на този, който убеждава. Да бъдете накарани да предприемете действия е цел на всеки търговец, политик, нестопански деятел, религиозен лидер или човек, който има свой план. Аз ще ви поведа на пътешествие през най ефикасните и сполучливи техники, които са на разположение за предизвикване на масово убеждение в наши дни. Може да намерите част от тази материя за плашеща...
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.