Подпрагово убеждаване

Подпрагово убеждаване

Автор: Дейв Лакани
(4.29 от 7 гласа)











Тази книга е написана в отговор на зададените въпроси. В тази книга аз определям масовото въздействие и подсъзнателното убеждаване (и използвам понятията като взаимозаменяеми при отнасяне на въпроса към различни групи за убеждаване) в опита си целенасочено и умишлено да накарам група от хора да предприеме действие, което е предварително определено и проектирано от човека, който извършва убеждаването, а не от самата група. 
 
 

Виж цялата анотация »



Информация за избраната книга

Информация за избраната книга




Информация за книгата:

Автор: Дейв Лакани
Издател: Анхира
Година: 2009
ISBN: 9789542929093
Страници: 240
Тегло: 0.21 кг.
Размер: 13.00x20.00 см.

За автора

За автора





Тази книга е написана в отговор на зададените въпроси. В тази книга аз определям масовото въздействие и подсъзнателното убеждаване (и използвам понятията като взаимозаменяеми при отнасяне на въпроса към различни групи за убеждаване) в опита си целенасочено и умишлено да накарам група от хора да предприеме действие, което е предварително определено и проектирано от човека, който извършва убеждаването, а не от самата група. Този тип влияние най често може да бъде видяно в рекламния бизнес, политиката, пропагандата, връзките с обществеността, религията, литературата и киното. Целта е да се накара определена публика да желае продукт или да има убеждение, което е в съгласие с желаните последствия или цели на този, който убеждава. Да бъдете накарани да предприемете действия е цел на всеки търговец, политик, нестопански деятел, религиозен лидер или човек, който има свой план. Аз ще ви поведа на пътешествие през най ефикасните и сполучливи техники, които са на разположение за предизвикване на масово убеждение в наши дни. Може да намерите част от тази материя за плашеща...
 

Коментари

Коментари


Плащане с EasyPay може да направите като изберете опция плащане "чрез ePay" и на платежната страница изберете Таб "В брой на каса".

Вижте приложения пример: