ПР практика: работа с агенция
Благодарение на опита си като журналист, преподавател, служител във вътрешен отдел по комуникация и днес - от страната на агенция, д-р Александър Христов успява да погледне на взаимоотношенията от различни гледни точки и да покаже къде е мястото, на което се пресичат различните интереси. Не е спестил и нито един факт от реалността, за да я видим такава, каквато е и каквато я виждат различните участници за успеха на една ПР кампания. Като председател на Българското дружество за връзки с обществеността д-р Александър Христов участва в търсенето на съвършената ефективна комуникация и утвърждаване на добрите практики. „ПР практика: Работа с агенция" не е книга в традиционния смисъл на думата. Това е компас, който ще ви служи да се ориентирате правилно и да извлечете максимална полза от работата си с агенции или ако работите в агенция - да направите най-доброто за своите клиенти.
Kниги от същия жанр
-
Закон за защита на потребителитепечатна: 3.90 лв. -
Маркетинг в индустриятапечатна: 6.00 лв. -
Запълнете дупките! Постигнете високите цели, които сте си поставили!печатна: 10.00 лв. -
Закон за обществените поръчки. Закон за концесиите. Закон за защита на конукренциятапечатна: 4.90 лв. -
Икономика на трудапечатна: 19.50 лв. -
Десет Божи заповедипечатна: 5.00 лв. -
Социално осигуряване 2013печатна: 32.40 лв. -
Златните правила за успех в работатапечатна: 8.00 лв. -
Европейската заповед за арестпечатна: 15.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.