ПР практика: работа с агенция
Благодарение на опита си като журналист, преподавател, служител във вътрешен отдел по комуникация и днес - от страната на агенция, д-р Александър Христов успява да погледне на взаимоотношенията от различни гледни точки и да покаже къде е мястото, на което се пресичат различните интереси. Не е спестил и нито един факт от реалността, за да я видим такава, каквато е и каквато я виждат различните участници за успеха на една ПР кампания. Като председател на Българското дружество за връзки с обществеността д-р Александър Христов участва в търсенето на съвършената ефективна комуникация и утвърждаване на добрите практики. „ПР практика: Работа с агенция" не е книга в традиционния смисъл на думата. Това е компас, който ще ви служи да се ориентирате правилно и да извлечете максимална полза от работата си с агенции или ако работите в агенция - да направите най-доброто за своите клиенти.
Kниги от същия жанр
-
Правило № 1печатна: 10.00 лв. -
SEO - оптимизация на сайтове за търсещи машиние-книга: 21.00 лв. -
Икономическа енциклопедияпечатна: 38.00 лв. -
Малкото е новото голямопечатна: 16.50 лв. -
Ограничаване на конкуренциятапечатна: 8.90 лв. -
Как да търсим и намираме работапечатна: 7.00 лв. -
Как да печелим от интернет?е-книга: 18.00 лв.печатна: 22.00 лв. -
Приключение ООДпечатна: 13.00 лв. -
Борсата – война или флиртпечатна: 15.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.