Основи на мениджмънта
"Основи на мениджмънта" включва в себе си следните теми: - организация, управление, мениджър; - еволюция (развитие) на управленската мисъл; - вътрешна и външна среда на организацията; - социална отговорност и етика; - комуникациите и управлението; - вземане на решение; - модели и методи за вземане на решения; - стратегическо планиране; - планиране реализацията на стратегията; - видове организационни структури; - мотивация; - контрол; - групова динамика; - ръководство, власт и лично влияние; - лидерство: стил, ситуация и ефективност; - управление на конфликтите, измененията и стресовете в организацията; - управление на трудовите ресурси и други.
Kниги от същия жанр
-
Интернет рекламата: мисията - възможнапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Безплатнотопечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Мръсната историяпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Закон за обществените поръчкипечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Търговски законпечатна:
5.90 лв.
3.01 EUR -
Наказателен кодекспечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Съседът ми трилионерпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Новите положения в нормативната уредба на Устройство на териториятапечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Богатството на народитепечатна:
36.90 лв.
18.86 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 1998
Страници: 351
ISBN: 9549574083
Баркод: 9549574083
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.