Основи на мениджмънта
"Основи на мениджмънта" включва в себе си следните теми: - организация, управление, мениджър; - еволюция (развитие) на управленската мисъл; - вътрешна и външна среда на организацията; - социална отговорност и етика; - комуникациите и управлението; - вземане на решение; - модели и методи за вземане на решения; - стратегическо планиране; - планиране реализацията на стратегията; - видове организационни структури; - мотивация; - контрол; - групова динамика; - ръководство, власт и лично влияние; - лидерство: стил, ситуация и ефективност; - управление на конфликтите, измененията и стресовете в организацията; - управление на трудовите ресурси и други.
Kниги от същия жанр
-
Закон за лекарствата и аптеките в хуманната медицинапечатна: 1.80 лв. -
Земеделски земипечатна: 4.90 лв. -
Успешните презентациипечатна: 4.80 лв. -
Данъчно облагане 2014 - Коментарпечатна: 25.00 лв. -
Как да създадем бизнес планпечатна: 6.50 лв. -
Евротопечатна: 26.00 лв. -
Публично-частно партньорствопечатна: 18.00 лв. -
Стратегическо мислене за дребния бизнес и неговите подразделенияпечатна: 19.90 лв. -
Пазарното мисленепечатна: 19.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 1998
Страници: 351
ISBN: 9549574083
Баркод: 9549574083
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.