Основи на дребния бизнес
Книгата "Основи на дребния бизнес" цели да запълни една голяма празнина в осмислянето на ролята, поведението и подкрепата за дребния бизнес (ДБ), представен от групата на малките и средните предприятия (МСП). В структурно отношение книгата е съставена от четири раздела. Раздел I. "Дребният бизнес: роля, характеристики, състояние и развитие"; Раздел II. "Задачи, решавани с помощта на ДБ"; Раздел III. "Външна среда и влияещи фактори върху поведението и развитието на МСП"; Раздел IV. "Стратегически алтернативи за развитието на МСП".
Kниги от същия жанр
-
Да бъдеш шотландецпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Пег, магическото кончепечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
На Западния фронт нищо новопечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
За старите книги и компютърните изкуствапечатна:
28.00 лв.
14.31 EUR -
Ключови идеи в мениджмънтапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Безпътица и конфликтипечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Тайните на Вангапечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Комуникацията, която информира и влияепечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Управлявайте времето си: Как да бъдем ефективнипечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2000
Страници: 349
ISBN: 9549574563
Баркод: 9549574563
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.