Основи на дребния бизнес
Книгата "Основи на дребния бизнес" цели да запълни една голяма празнина в осмислянето на ролята, поведението и подкрепата за дребния бизнес (ДБ), представен от групата на малките и средните предприятия (МСП). В структурно отношение книгата е съставена от четири раздела. Раздел I. "Дребният бизнес: роля, характеристики, състояние и развитие"; Раздел II. "Задачи, решавани с помощта на ДБ"; Раздел III. "Външна среда и влияещи фактори върху поведението и развитието на МСП"; Раздел IV. "Стратегически алтернативи за развитието на МСП".
Kниги от същия жанр
-
Капитализъм 4.1е-книга: 7.00 лв. -
Комплект: Криле + Каубои и извънземнипечатна: 24.98 лв. -
Маслинатапечатна: 5.00 лв. -
Нощта през Средновековиетопечатна: 30.00 лв. -
Клубът на анонимните шопинг маниачкипечатна: 11.95 лв. -
Судоку мания за децапечатна: 2.49 лв. -
Закон за контрол над взривните вещества, огнестрелните оръжия и боеприпасите. Правилник за прилагане на ЗКВВООБпечатна: 3.90 лв. -
Modern Baroque Interiorsпечатна: 79.00 лв. -
Българска народопсихология - том Iпечатна: 30.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2000
Страници: 349
ISBN: 9549574563
Баркод: 9549574563
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.