Основи на дребния бизнес
Книгата "Основи на дребния бизнес" цели да запълни една голяма празнина в осмислянето на ролята, поведението и подкрепата за дребния бизнес (ДБ), представен от групата на малките и средните предприятия (МСП). В структурно отношение книгата е съставена от четири раздела. Раздел I. "Дребният бизнес: роля, характеристики, състояние и развитие"; Раздел II. "Задачи, решавани с помощта на ДБ"; Раздел III. "Външна среда и влияещи фактори върху поведението и развитието на МСП"; Раздел IV. "Стратегически алтернативи за развитието на МСП".
Kниги от същия жанр
-
Бивалици, книга 3печатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Злочестите средни вековепечатна:
2.49 лв.
1.27 EUR -
Ръководство по административно право и административен процеспечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Атила: Вождът на хунитепечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
7-те правила на успехапечатна:
12.90 лв.
6.59 EUR -
Цар Борис 3: Биографияпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Бог, обяснен за едно пътуване с таксипечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Ташипечатна:
3.00 лв.
1.53 EUR -
Социално осигуряване 2014печатна:
32.40 лв.
16.56 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2000
Страници: 349
ISBN: 9549574563
Баркод: 9549574563
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.