Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните
Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато "Продиджи" и "КомпюСърв" се превръщат в история? Как стана така, че само за двадесет и четири месеца "Хотмейл" бе оценена от "Майкрософт" на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея? Какво превърна "Чарлс Шуоб" от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света? Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата.
Kниги от същия жанр
-
Приключения в Океанапечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Бизнес стратегияпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Как да провеждаме срещипечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Легендите, които ни напуснаха младипечатна:
48.00 лв.
24.54 EUR -
Отименна лексика в словника на българския езикпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
И да започнем отначало...печатна:
8.10 лв.
4.14 EUR -
Светът на Али: Минало, настояще и едно много шумно момичепечатна:
5.99 лв.
3.06 EUR -
Пещерата на идеитепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Играта на играчките 2печатна:
6.99 лв.
3.57 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2001
Страници: 250
ISBN: 9549964221
Баркод: 9549964221
Размер: 15.00x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.