Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните
Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато "Продиджи" и "КомпюСърв" се превръщат в история? Как стана така, че само за двадесет и четири месеца "Хотмейл" бе оценена от "Майкрософт" на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея? Какво превърна "Чарлс Шуоб" от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света? Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата.
Kниги от същия жанр
-
Наръчник на антикваряпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Общуване с архангел Уриил за трансформация и спокойствиепечатна:
6.30 лв.
3.22 EUR -
Диалектика на секуларизациятапечатна:
4.00 лв.
2.04 EUR -
Историята на един бракпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Развий лидера в тебпечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Отглеждане на земеделски културипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Апокалипсисътпечатна:
100.00 лв.
51.12 EUR -
Извънземна силапечатна:
1.49 лв.
0.76 EUR -
48-те закона на власттапечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2001
Страници: 250
ISBN: 9549964221
Баркод: 9549964221
Размер: 15.00x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.