Нелоялна конкуренция и стратегии за противодействие
В книгата е направен анализ на най-важните теоретико-приложни проблеми, свързани с нелоялната конкуренция и нейните ефекти върху икономическите субекти.
Описани са стратегии на конкуриране и форми на нелоялна конкуренция, както и възможни стратегии за противодействие срещу нея: стратегия на ненамеса, стратегия на превенция, стратегия на съдебно преследване и стратегия на комуникация с потребителите.
В книгата е изтъкнато, че без стратегия за противодействие борбата срещу нелоялната конкуренция е обречена на неуспех. Изведени са теоретични, методологични и методични конструкции с характер на научни и научно-приложни приноси. Изследвани са стратегии за противодействие от позицията на предприятие, което е разработило свой продукт, марка или ноу-хау. Описани са стъпки за проектиране на стратегии за противодействие при конкуриране чрез иновации и конкуриране чрез диференциация с отличителни знаци, като е изтъкнато, че всяка стратегия за противодействие следва да се насочи към предпазване на онези пазарни ценности, върху които се крепи стратегията на конкуриране.
Петко Николов е доктор по икономика. Завършил е право в СУ „Св. Климент Охридски” и е бил адвокат в Софийската адвокатска колегия. Понастоящем е председател на Комисията за защита на конкуренцията
Kниги от същия жанр
-
Всичко за Клео де Нилпечатна: 2.99 лв. -
Большая книга заданий упражнений напечатна: 19.90 лв. -
Паметта на Шекспирпечатна: 3.90 лв. -
Тайната на фламандцитепечатна: 6.95 лв. -
Сбъдната мечтапечатна: 4.99 лв. -
С Моливко играй и мисли - книжка 4печатна: 3.50 лв. -
Комплект: Весела Коледа + Рожден Денпечатна: 20.90 лв. -
Световна футболна енциклопедия - електронно изданиепечатна: 40.00 лв. -
CD-art: Innovation in CD Packaging Designпечатна: 33.90 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.