Мотивацията
Това е книга за мотивацията, но не е от онези книги. Прекалено много организации - не само компании, а и правителства и организации с идеална цел - все още действат въз основа на предпоставки за човешкия потенциал и индивидуалната реализация, които са остарели и се основават по-скоро на фолклора, отколкото на науката. Те продължават да следват практики от рода на краткосрочни планове за стимулиране или схеми за изплащане за изпълнение на задача - въпреки все повечето доказателства, че подобни мерки обикновено не просто не действат, а често вредят. Още по-зле: тези практики не са непознати в училищата ни; отрупваме децата с модерни технологични джаджи и лесни пари, за да ги "стимулираме" да учат. Да, посоката наистина е грешна... Откъде обаче да знаем кой е верният подход? Решения има; например в трудовете на учени, чиято работа през последния половин век ни предлага по-различен възглед за човешката мотивация. Твърде дълго е имало разминаване между онова, което знае науката, и онова, което прави бизнесът; между нас самите, когато сме на работа и когато се забавляваме. Целта на "Мотивацията" е да преодолее този разрив
Kниги от същия жанр
-
Как да я впечатлимпечатна: 5.00 лв. -
Как да го впечатлимпечатна: 5.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.