Мостове към консенсуса
Защо един от бащите на връзките с обществеността - Едуард Бернайс предпочита вместо "пресагент" да се нарича "съветник по пъблик рилейшънс" (PR)? Защо динамичното напрежение е залегнало трайно във взаимоотношенията между журналистите и PR специалистите, макар в ерата на Интернет и в конкурентната битка за вниманието на публиките дейността на едните да не може вече да съществува без дейността на другите? Как и с какви темпорални особености в нормални и в кризисни ситуации се осъществява конструирането на социалната реалност от журналистите в медиите и от експертите по връзки с обществеността? Монографията на доц. д-р Минка Златева "Мостове към консенсуса" се стреми да даде отговор на тези актуални въпроси чрез цялостен и критичен анализ на теориите и моделите, съществуващи в този дял на публичната комуникация. Авторката изхожда от разликите във функциите и на двете дейности и чрез конкретни случаи от практиката (case studies) в три проблемни области - информация, икономика и политика - характеризира конфликтните зони помежду им и различията в начина , по който журналистите и PR специалистите съграждат мостове към обществения консенсус.
Kниги от същия жанр
-
Защо Бог се смее?печатна:
4.00 лв.
2.04 EUR -
Икономика на предприятието - част Iпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Котенцапечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Прическа и Стил, брой 37 януари 2012печатна:
1.00 лв.
0.51 EUR -
Киното в България. Част І (1897 - 1956)печатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Абсурдистанпечатна:
12.90 лв.
6.59 EUR -
Социалният атомпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Рибата - скорпионпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Родопските говори в българския езикпечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.