Моделът на успеха 22 или как да успяваш в България
Книгата “Моделът на успеха 22” е първият наръчник за успех в България. Тя представя един универсален и проверен в практиката модел, който дава гарантирани и трайни резултати при всеки, който иска да успее тук и сега.
“Моделът на успеха 22” е част от националната кампания „Да успеем в България” на Фондация “Училище за успех”, която има за цел както да даде работеща формула за постигане на изключителни резултати на студенти, предприемачи и млади професионалисти в България, така и да подпомага и образова нашите деца и особено тези в неравностойно положение.
Виж цялата анотация »
Kниги от същия жанр
-
Основи на успешния бизнес тук и сега. Съвети за млади предприемачи и мениджърипечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Малка библия на паритепечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Партизанска война с работодателяпечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Легендарните маркипечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Международно правораздаванепечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Новото данъчно законодателство през 2014 година + CDпечатна:
38.40 лв.
19.63 EUR -
Процесът по ЗАННпечатна:
23.00 лв.
11.75 EUR -
Черният лебед - ново допълнено изданиепечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Практикум по бизнесоценяванепечатна:
13.70 лв.
7.00 EUR
Информация
Информация за книгата:
Ревю
Книгата “Моделът на успеха 22” е първият наръчник за успех в България. Тя представя един универсален и проверен в практиката модел, който дава гарантирани и трайни резултати при всеки, който иска да успее тук и сега.
“Моделът на успеха 22” е част от националната кампания „Да успеем в България” на Фондация “Училище за успех”, която има за цел както да даде работеща формула за постигане на изключителни резултати на студенти, предприемачи и млади професионалисти в България, така и да подпомага и образова нашите деца и особено тези в неравностойно положение.
“Моделът на успеха 22” включва 22 интервюта с безспорно успели българи като последните трима български премиери - Бойко Борисов, Сергей Станишев, Симеон Сакскобургготски; представители на бизнес средите - Цветелина Бориславова, Красимир Гергов, Саша Безуханова; спорта - Стефка Костадинова, Котоошу; изкуството - Александър Морфов, Антон Дончев и др. Всички средства от продажбата на книгата са с благотворителна цел. Медийни партньори на проекта са Българската национална телевизия и Българското национално радио.
"Вие, които държите тази книга и се чудите дали да си я купите, в момента сте "другите". Признайте си, че ви се иска да сте 23-ия в този списък от хора. Даже тайно вярвате, че го заслужавате повече от някой от избраните. Нормало е - от всичката вода на света само жаждата е по-голяма..."
Любен Дилов-син
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.