Маркетинг For Dummies
Ръководство за рекламни кампании и промоции и кога да ги използваме. Планирайте успешна кампания и направете вашия бизнес забележим! Изборът на правилната меркетингова стратегия за увеличаване на вашите продажби не е задължително да причинява главоболие. Това ръководство ще ви помогне да намерите нови клиенти, както и да накарате старите да се връщат при вас отново и отново. От проучването на пазара и поразителните реклами за малко пари, до доходното обслужване на клиенти, вие ще се превърнете в умен маркетьор и ще развиете бизнеса си за "нула време". Открийте как да: - Разберете какво клиентите ви искат наистина. - Изберете правилната меркетингова стратегия за вашия бизнес. - Напишете практичен маркетингов план. - Използвате онлайн маркетинг, връзки с обществеността и директна поща. - Стоите на правилната страна на закона за защита на информацията.
Kниги от същия жанр
-
Теория на финансово-контролните системи и институциие-книга: 9.00 лв. -
Данъчно облагане 2009печатна: 20.00 лв. -
Българският Уолстрийтпечатна: 15.00 лв. -
Частичният искпечатна: 16.00 лв. -
Наказателно-изпълнително правопечатна: 10.00 лв. -
Наказателно-процесуален кодекс 2012печатна: 7.80 лв. -
Максимум успехпечатна: 7.00 лв. -
Наръчник по инвестиранепечатна: 13.00 лв. -
Социално и здравно осигуряване 2010печатна: 16.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.