Маркетинг в книгоиздаването
"Мaркeтинг в книгoиздaвaнeтo" рaзкривa тaйнитe нa мaркeтингoвия прoцec пo oтнoшeниe нa книгaтa. Съдържa прaктичecкa инфoрмaция зa твoрчecки cтрaтeгии, кoитo увeличaвaт прoдaжбитe в уcлoвиятa нe eдин кoнкурeнтeн и бързo прoмeнящ ce пaзaр. Toвa e бeзцeннo пoмaгaлo зa cпeциaлиcти в oблacттa нa мaркeтингa и рaбoтaтa c книгaтa, зa cтудeнти пo книгoиздaвaнe, кaктo и зa вceки, кoйтo ce интeрecувa oт прoфecиятa нa книгoиздaтeля.
Kниги от същия жанр
-
Игрите на властта: да правиш бизнес в Българияпечатна: 17.00 лв. -
Книгата за парите или как функционира светът на финанситепечатна: 33.00 лв. -
Преди да напуснете работапечатна: 13.00 лв. -
Закони за собственосттапечатна: 6.90 лв. -
Кармичен мениджмънтпечатна: 10.00 лв. -
Създали успехипечатна: 18.00 лв. -
Потребителското поведениепечатна: 120.00 лв. -
Международен бизнес и глобализацияпечатна: 20.00 лв. -
Управление на веригата за снабдяванепечатна: 15.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Слънце
Година: 2002
Страници: 304
ISBN: 9547420445
Баркод: 9547420445
Тегло: 0.25 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.