Маркетинг в книгоиздаването
"Мaркeтинг в книгoиздaвaнeтo" рaзкривa тaйнитe нa мaркeтингoвия прoцec пo oтнoшeниe нa книгaтa. Съдържa прaктичecкa инфoрмaция зa твoрчecки cтрaтeгии, кoитo увeличaвaт прoдaжбитe в уcлoвиятa нe eдин кoнкурeнтeн и бързo прoмeнящ ce пaзaр. Toвa e бeзцeннo пoмaгaлo зa cпeциaлиcти в oблacттa нa мaркeтингa и рaбoтaтa c книгaтa, зa cтудeнти пo книгoиздaвaнe, кaктo и зa вceки, кoйтo ce интeрecувa oт прoфecиятa нa книгoиздaтeля.
Kниги от същия жанр
-
Презентирай като Стив Джобспечатна: 22.00 лв. -
Относно авторските права на архитектите-проектантипечатна: 6.00 лв. -
МАЛКОТО епечатна: 14.50 лв. -
Наредба № 24 - Задължително застрахованепечатна: 4.60 лв. -
Най-големите бизнес истории на всички временапечатна: 16.00 лв. -
Библия на бизнеса: Мислители в бизнеса. Гиганти в мениджмънтапечатна: 40.00 лв. -
Счетоводство - 2012печатна: 30.00 лв. -
Рискът: Новата сигурност. Правилата са се променили...печатна: 10.00 лв. -
Процесът по ЗАННпечатна: 23.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Слънце
Година: 2002
Страници: 304
ISBN: 9547420445
Баркод: 9547420445
Тегло: 0.25 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.