Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Нацията новаторпечатна: 14.00 лв. -
Становища за одит и етика 2006 - Ръководство + CDпечатна: 72.00 лв. -
Защита от санкции относно хигиената и безопасността на храните във вашите обектипечатна: 38.40 лв. -
Изкуството да управляваме собствената си кариерапечатна: 6.50 лв. -
Бог иска да сте богатипечатна: 16.00 лв. -
Биология на купуванетопечатна: 18.00 лв. -
Съсобственост: Правни аспектипечатна: 19.00 лв. -
Този път е различно. Осем века финансови безумия.печатна: 22.00 лв. -
Как се раждат идеитепечатна: 11.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.