Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Специални събитияпечатна:
32.00 лв.
16.36 EUR -
SEO - оптимизация на сайтове за търсещи машиние-книга:
21.00 лв.
10.73 EUR -
Свещените правила на мениджмънтапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Обща теория на счетоводствотое-книга:
9.80 лв.
5.01 EUR -
Бизнесът на бъдещетопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Земеделски земипечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Управление на времетопечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Основи на финанситепечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Управление на талантапечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.