Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Сексът и власттапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Данък върху добавената стойностпечатна:
26.40 лв.
13.49 EUR -
Семеен кодекспечатна:
2.90 лв.
1.48 EUR -
Изпълнение на наказаниятапечатна:
4.50 лв.
2.30 EUR -
Балансирана система от показатели за ефективност: как да превърнем стратегията впечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Гражданско право - обща частпечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Бизнес преговори (практическо ръководство)печатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Административно-процесуален кодекспечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Еволюцията на маркетингапечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.