Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Микроикономикапечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Българската адвокатура. Нормативни актове 1878-2000печатна:
34.00 лв.
17.38 EUR -
Тайните на автомобилните марки F-Nе-книга:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Да правим бизнес като Аmazonпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Търговски законпечатна:
5.90 лв.
3.01 EUR -
Изкуството да бъдеш неконформистпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Търговски закон. Закон за търговския регистърпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Силата на позитивното мислене в бизнесапечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Финансово счетоводствопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.