Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Закон за движението по пътищата – 2014 г.печатна: 4.50 лв. -
Принципи на корпоративните финансипечатна: 19.00 лв. -
Щом продуктът ми е толкова добър защо не мога да го продам?печатна: 11.00 лв. -
Правна информатикапечатна: 19.00 лв. -
ПР практика: работа с агенцияпечатна: 12.00 лв. -
Граждански процесуален кодекспечатна: 7.60 лв. -
Социално осигуряване 2014 + CDпечатна: 38.40 лв. -
Кой щипна от сиренцето?печатна: 10.00 лв. -
Системи за финансово управление и контрол: Концептуален модел за общинипечатна: 95.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.