Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Дейвид Огилви - словото на гения в рекламатапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Римско частно правопечатна:
14.40 лв.
7.36 EUR -
Банкови нормативни актовепечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Закон за движението по пътищатапечатна:
4.70 лв.
2.40 EUR -
Данъчно облагане и счетоводно приключване на 2011 г.печатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Заразително: Защо нещата набират популярностпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Формирането на лидерипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Levels UP: Да превърнем идеите в бизнес, а мечтите в реалност!печатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Маркетинг: кратко, точно, яснопечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.