Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Осигурително право - 4 изданиепечатна: 31.00 лв. -
Професионална етика и туристическо поведениее-книга: 6.00 лв. -
Свободният пазар и неговите враговепечатна: 9.00 лв. -
Финансови пазари - пътеводителпечатна: 14.50 лв. -
Международни счетоводни стандартипечатна: 24.00 лв. -
Интелигентният мениджър - част 1-вапечатна: 7.50 лв. -
Антикрехкост. Как да извлечем полза от хаосапечатна: 21.99 лв. -
Иновациите – нашият голям шанспечатна: 6.50 лв. -
Съдебномедицинска експертиза на телесните повредипечатна: 15.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.