Линчпин - Незаменими ли сте?
„Единственият начин да получите това, което заслужавате, е да се откроите, да вложите емоционален труд, да разберат, че сте незаменими и да създадете взаимодействие, от което организациите и хората ще бъдат дълбоко заинтересовани." Някога на всяко работно място имаше два отбора: на мениджмънта и на работниците. Сега вече има и трети отбор - на линчипините. Тези хора изобретяват, водят (без оглед на поста си), свързват другите, правят нужното, за да се осъществяват целите, и създават ред от хаоса. Те измислят какво да се прави, когато няма правилник. Те радват и предизвикват своите клиенти и колеги. Те обичат работата си, влагат най-доброто от себе си в нея и превръщат всеки ден в произведение на изкуството. Линчпините са основните градивни блокчета в структурата на всяка голяма организация. И в днешния свят те получават най-добрите работни места и най-много свобода. Откривали ли сте някога лесен начин за постигане на дадена цел? Виждали ли сте нов начин за разрешаване на конфликт? Правили ли сте връзка с някого, с когото другите не са успели? Дори само веднъж? Тогава вие имате нужното, за да станете незаменими. „Ако Cem Годин не съществуваше, щеше да ни се наложи да го измислим - толкова е незаменим mod! Вие държите в ръцете си завладяваща, достъпна и смислена книга. Прочетете я и ще си направите огромна услуга. Вашето бъдеще ще ви благодари! Алън Уебър, основател на Fast Company
Kниги от същия жанр
-
Пътят към евро: опитът на страните от Източна Европа с Паричен Съветпечатна:
4.00 лв.
2.04 EUR -
Изпълнениетопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Изкуството да управляваме собствената си кариерапечатна:
6.50 лв.
3.32 EUR -
Мениджмънт на клиентитепечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Четирите потока на паритепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Пари и властпечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
ЦЕЛпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Закон за движението по пътищатапечатна:
6.20 лв.
3.17 EUR -
Как да общуваме с медиитепечатна:
10.50 лв.
5.36 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.